Ben jij al klaar voor de Nijmeegse wandelvierdaagse? Met onze handgemaakte oranje en groen gekleurde etuis ben je dat zeker!
De etuis zijn groot genoeg voor je blarenpleisters, kauwgum en oordopjes. En klein genoeg voor in je tas of rugzak tijdens het wandelen! P.s. Heb je ook de leuke details aan de rits gespot?