Hier begon het allemaal mee! In 2012 werd onze allereerste expositie geopend door burgemeester Hubert Bruls. Op de foto zie je hem samen met zijn kinderen tijdens dit bijzondere moment.

Wat toen begon als een klein initiatief, groeide uit tot wat groters: Stichting Kompas Mengelmoes bracht verbinding onder kwetsbare burgers.

Met een gevoel van trots en een vleugje weemoed nemen we per 1 juli 2026 afscheid van dit mooie concept!